Skolvecka och dålig uppdatering

Hej!
Har så gott som glömt bort att jag har en blogg, shame on me! Har haft fullt upp med skolstart, fester och flyttande. Bilder på lägenheten kommer upp så fort det har blivit lite mer ordning hemma.

Dessvärre har det bara blivit ett gympass denna veckan. Känns så katastrofalt dåligt!! Måste få in mer vardagsmotion i veckorna om jag inte hinner gymma, som t.ex. gå en halvtimme på lunchrasten. Det hinner man ju lätt på en timmes lunchrast. Jag har inte vågat ställa mig på vågen den här veckan för jag har druckit en hel del alkohol. Det är ju den här veckan som varit och kommande veckan framför mig som är insparksveckorna för oss nollor. En hel del festande med andra ord.. Det är kul men det är mindre kul när det visar sig på vågen sen. Däremot har jag ätit helt ok, inte ngt överflödigt eller onödigt. Ska gå och handla idag och det kommer blir mkt lax, kyckling och köttfärs som kommer inhandlas.

Ska komma igång och sköta bloggen nu, får inte komma efter såhär mycket. Det här är min motivationskälla och eftersom jag inte bloggat i veckan så har jag inte heller gjort så mkt i träningsväg. :(

xoxo

L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

evomentalfitness.blogg.se

En blogg som peppar mitt försök från att gå från en godisgris till hälsofreak.

RSS 2.0