Träningsprogram

Heeeey! 

Just nu är jag helt slut efter en intensiv träningsdag. Dagen började med att jag skulle posta ett brev så jag passade på att gå 45 min PW i samhället/skogen. Sen när Erik kom hem med mitt busskort så tog jag nästa buss till gymmet där jag fick hjälp med ett träningsprogram.

Programmet är uppbyggt i två delar där jag tränar överdel och nederdel för sig. Tycker det verkar bra till att börja med eftersom jag inte är van vid styrketräning. Tränade nederdelen idag och det kändes rejält i benen då jag fortfarande hade träningsvärk i dem. Hoppas jag kan gå imorgon! Eftersom bussen hem gick så sent så fick jag gå på löpbandet sammanlagt 55 min. Så idag har det varit en hel del kondition. Har insett att promenader för mig är som konditionsträning eftersom jag är såpass otränad för tillfället. Kommer trappa upp mer med crosstrainer och löpning sen men just nu pinnar pulsen på bra vid intensiv gång. 

Imorgon åker jag hem till mina föräldrar men jag tar med mig träningsskorna hem såklart, ingen rast eller ro här inte! Ska bli riktigt kul att komma hem och träffa mamma, pappa och ens kompisar igen. 

xoxo 
L
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

evomentalfitness.blogg.se

En blogg som peppar mitt försök från att gå från en godisgris till hälsofreak.

RSS 2.0