Trött

Hey!
Nu är jag riktigt, riktigt trött. Blir ett kort inlägg. 

Inledde dagen med att gymma kl 9, gick PW 45 min och körde styrka överkropp. Sedan började jag min resa hemåt. Kom hem och satte igång med att leta saker till lägenheten. Har fixat soffa,soffbord, tv-bord, vitrinskåp osv. Fortsättning på inredningsjagandet görs på imorgon och på lördag. Imorgon ska jag gå upp kl 9, gå en promenad för att sedan kolla efter fler saker. Sedan tar jag bussen in till Växjö för att möta upp Anna som jag ska festa med. Har inte träffat henne på en evighet så det kommer bli riktigt kul! 


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

evomentalfitness.blogg.se

En blogg som peppar mitt försök från att gå från en godisgris till hälsofreak.

RSS 2.0