Sweat is just fat crying

Hej!
Sitter för närvarande och är relativt nöjd med mig själv och dagens bedrifter. Uppfyllde allt som jag sa igår att jag skulle göra. Spelade 30 minuter tennis och körde 30 minuter PW. Har ätit helt ok idag också, det enda jag ångrar är ett vitt bröd till en korv, men jag får helt enkelt släppa det. Började dagen starkt med en skål havregrynsgröt med lingonsylt och hela linsfrön. Till lunch var det potatis, grönsaker och sidytterfilé. Kvällsmat blev ett hopkok av french hot dog och tacosrester.

Ser fram emot imorgon som om det vore min födelsedag, men det är det inte, utan det är en visning för en lägenhet! En tvåa på 50 kvadrat som jag hoppas kommer falla mig i smaken. Jag är i desperat behov av ett eget boende för tillfället så mina krav är inte skyhöga, så länge det är ljust och fräscht så är den så gott som min.

Vägde mig innan och vågen visade 104 kg, hade faktiskt "bara" gått upp 1,5 kg under min förkylning, trots att jag frossade i allt gott man kan tänka sig. Ska dock inte fokusera på vågen utan på vad spegeln visar. Ska även mäta mig och lägga upp resultatet här.

Nu ska jag alldeles strax slänga mig in i duschen för att sedan sätta mig och lira några games.

xoxo
L


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

evomentalfitness.blogg.se

En blogg som peppar mitt försök från att gå från en godisgris till hälsofreak.

RSS 2.0