Lägenhet och gymkort

Tjeeeenare! 
Idag har det nästintill varit full fart på mig för att vara en utav de sista, lata sommarlovsdagarna. Dagen startade med att jag äntligen fick skriva under avtalet till lägenheten, min alldeles egna lägenhet! Känns helt fantastiskt att vara självständig och att ha ett eget boende. Till en början lutade det emot att dela boende men hade tur. 

Sedan kom Petra till mig för att vi skulle ut på en PW men det blev ändrade planer. Gy´mmet i den orten jag ska flytta har öppet hus och man får träna gratis där i veckan så vi åkte istället dit för att gymma. Gick finfint trots att jag har en enorm träningsvärk i benen efter mitt kvällsryck igår, en massa benövningar utan uppvärmning som kanske inte var världens bästa idé.

Vi började med 20 minuter crosstrainer och sen lojade vi mest runt och testade på de olika maskinerna. Undvek dock allt som hade med ben att göra, hahaha. Gymmet var lite litet men eftersom jag är nybörjare så räcker det gott och väl till för mig. Bäst av allt var att det var riktigt fräscht och billigt i månaden för mig som student så jag slog till och införskaffade mig ett gymkort!  
 
xoxo 
L
 
 
 
  


 
 
 


Kommentarer
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-08-21 @ 18:02:33
URL: http://flizanlizan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

evomentalfitness.blogg.se

En blogg som peppar mitt försök från att gå från en godisgris till hälsofreak.

RSS 2.0