Visning och PW

Hejsan!
Idag var den stooora dagen, dagen då jag gick på visning för min första lägenhet! Lägenheten var alldeles uuunderbar och jag är som nyförälskad. Jag kan knappt bärga mig innan jag får sätta klorna i den och börja inreda, haha. Avtalet är dock inte underskrivet ännu då hyresvärden skulle göra en kreditupplysning först på mig så imorgon ska vi träffas och prata igen. Så affären är till 99% säkrad.

 

Idag har varit en bra dag hälsomässigt också, ätit en aning för mycket kanske men det har varit bra mat så det är ingen större skada skedd. För mig som är en "stor-ätare" i vanliga fall så är det en liten omställning att börja äta mindre portioner.

 

Gick nu på kvällen en 40 minuters powerwalk med min käre pojkvän också, båda två tyckte det kändes i låren så det visar väl hur otränad man egentligen är. Härligt när det känns att det ger någonting!

 

Planerar på att skaffa gymkort i den orten som jag ska flytta till om två veckor. Blir till att börja springa intervaller på löpbandet och använda crosstrainern. Vet att det är perfekt väder för löpning utomhus just nu men mina ben verkar inte tycka om ojämnt underlag eftersom jag är såpass otränad. Styrketräning är jag riktigt grön på så det kommer jag gå väldigt försiktigt fram på när det blir dags att börja med det.

 

Imorgon planerar jag att köra 20 minuter crosstrainer och gå ut och gå en PW med en kompis.

 

xoxo
L

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

evomentalfitness.blogg.se

En blogg som peppar mitt försök från att gå från en godisgris till hälsofreak.

RSS 2.0